Business Superbrands (2008)

Успешният бизнес и добрият имидж се основават на креативност, професионализъм и лоялно партньорство. С благодарност и пожелание за дългосрочна съвместна работа.

Любомир Леков, изп. Директор Инвестор.БГ

За книгата:

Луксозното издание на Business Superbrands за България представя историята, пътя на успеха и съвременните постижения на някои от най-силните бизнес брандове в страната. Проектът е част от глобалната програма Superbrands, която оперира в повече от 80 страни, и промотира водещите марки на националния пазар, както и добрите бизнес практики.

Световната програма Superbrands получи има своята премиера в България през 2006 г. с появата на първото издание на енциклопедията на най-силните търговски марки в страната. "Щастлив съм, че днес сме заедно, за да отпразнуваме още един рожден ден – на книгата Business Superbrands. Това само доказва, че темповете на развитие на българската икономика са достатъчно бързи, за да накарат пазара сам да поиска своята втора книга от поредицата Superbrands", коментира президентът на глобалната организация Имън Седлър при връчването на наградите.

За съставителите:

Включените в книгата на Superbrands брандове са получили правото на участие в престижното издание след регламентиран процес на селекция и оценяване от независимо експертно жури – Борда на Superbrands, чийто председател през 2008 г. е изпълнителният директор на Българската агенция за инвестиции Стоян Сталев. Експертното жури се обновява всяка година и се формира от специалисти в следните три области: авторитетни представители на маркетинговата индустрия, мениджъри на ключови компании и бизнес организации, както и водещи журналисти от влиятелни медии. Членовете на Борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти.

През следващите години отличията за Superbrands се определят освен след гласуване на журито и чрез национално гласуване на потребителите в интернет.