Бизнесът на XXI век

За автора:

Робърт Т. Кийосаки е американски инвеститор, бизнесмен и автор на няколко световни бестселъра. "Богат татко, беден татко" е най-известната книга на Кийосаки, но той е автор kd 17 известни заглавия, продадени в общ тираж от 27 милиона. Три от неговите книги са били в списъка с бестселъри на The Wall Street Journal, USA Today и New York Times еновременно! В нашата библиотека можете да намерите още „Бизнес школа за хора, които обичат да помагат на другите” и „Пророчеството на богатия татко”.

Роден е през 1947 г. на о.Хаваи. Там завършва гимназия, след което се записва в Търговска морска академия, Кингс Пойнт, щата Ню Йорк. Започва работа като помощник капитан на танкерни кораби в „Стандарт ойл”. Не изкарва и година и по собствено желание се записва като доброволец във войната с Виетнам. Около две години е на военно обучение и прекарва година във Виетнам, като пилот на боен хеликоптер. През 1974 г. започва работа като търговец в „Ксерокс” в столицата на Хаваи. След четири години стартира собствен бизнес – произвежда портфейли от найлон и велкро за сърфисти. През 1984 г. продава фирмата и заедно с жена си организират образователни курсове – обучения по инвестиране и повишаване на финансовата интелигентност. През 1996 г. създават образователна игра „Cashflow” по подобие на „Монополи”. Пенсионира се на 47 годишна възраст и създава компанията Rich Dad, която предлага съвети за финансова свобода.

За книгата:

„Посвещавам тази книга на вас, милионите хора по света, намиращи се на кръстопът в своя живот – които са засегнати от настоящата икономическа криза и се чувстват безпомощни, неспособни да определят какво да правят, за да подсигурят финансово бъдещето си. Искам да знаете, че каквото и да си мислите, това е най-подходящото време да поемете контрола над своето бъдеще…Веднъж щом научите истината как работят парите и какви бизнес възможности са на ваше разположение през ХХI век, ще може да започнете да градите желания от вас живот”.  Това е посвещението на Робърт Кийосаки, който пише новата си книга съвместно с Джон Флеминг и Ким Кийосаки.

Съветът е не просто да поемете контрол върху бъдещето, но да създадете собствен бизнес. Сега. Защото правилата се промениха. Къде живеете? Как изкарвате парите си? Какви са ценностите ви? След отговорите на тези въпроси ще научите и осемте причини, поради които мрежовият маркетинг може да подсигури бъдещето ви.